3 Temmuz 2015 Cuma
Merhaba arkadaşlar bugünkü paylaşımım 3 bölümlük bir mini diziye ait.
2NE1'dan Dara ve WINNER'dan Kang Seun Yoon'un başrollerinde oynadığı sevimli bir dizicik :)

Dara'yı zaten çok severim, Kang Seun Yoon'u ise yeni yeni sevmeye başladım.WINNER şarkılarını dinlememiştim daha önce.Bu dizi sayesinde dinlemeye başladım diyebilirim.Zaten fazla şarkıları da yok henüz 2014 çıkışlı bir grup oldukları için. Şimdilik en sevdiğim şarkısı"Different" :)

Benim diziye tek itirazım 30 yaşındaki Sandara'ya 21 yaşında bir delikanlıyı sevgili olarak yakıştırmaları oldu.Tamam Dara güzel kadın ama yaş bazen önemli olabiliyor:)

Konusunu kısaca belirtmek isterdim ama öyle sürprizi kaçıyor ne yazık ki :)
En iyisi izleyin ve kendiniz görün.
İyi seyirler...





0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızla gelişmemize katkıda bulunun.

Blog Tellalı

Okul sezonu tahmin etmediğim kadar yoğun geçti o sebeple burayı oldukça boşlamışım. Sorularına cevap veremediğim izleyicilerden özür dilerim.

Maria-sama ga Miteru S3 haftada 1 bölüm.
Wang Gu Xian Qiong haftada 1 bölüm.
Wo De Ni Tian Shen Qi haftada 1 bölüm. (Çeviri yapan grup yarım bırakmış o yüzden beklemedeyiz.)