1 Temmuz 2015 Çarşamba
Merhaba arkadaşlar,
Bir süredir kurmaya çalıştığım bu blogu sonunda faaliyete geçirmeye karar verdim.
İlk iş olarak da benim hayatımın "AŞK"larının en yeni şarkısını çevirmeye karar verdim.
BIGBANG'in bir gün önce çıkardığı bu şarkı benim çevirimle sizlerle :)







G-Dragon,TOP,Taeyan,Seungri ve DaeSung olur da sevilmez mi bu şarkı :)
Ama benim gözüm her zamanki gibi GD ve TOP de kaldı.İkisi de muhteşem ötesi olmuşlar yine maşallah:)
    VIP forever!!! <3

NOT:Arkadaşlar yakında dizi ve film çevirilerimi de yüklemeye başlayacağımLütfen takipte kalın.
Hepinizi çok çok öpüyorum :*

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızla gelişmemize katkıda bulunun.

Blog Tellalı

Okul sezonu tahmin etmediğim kadar yoğun geçti o sebeple burayı oldukça boşlamışım. Sorularına cevap veremediğim izleyicilerden özür dilerim.

Maria-sama ga Miteru S3 haftada 1 bölüm.
Wang Gu Xian Qiong haftada 1 bölüm.
Wo De Ni Tian Shen Qi haftada 1 bölüm. (Çeviri yapan grup yarım bırakmış o yüzden beklemedeyiz.)