22 Haziran 2016 Çarşamba
Selam millet,
Bu aralar çevireceğim bir diğer seriyi tanıtmaya geldim.
*Maria-sama Ga Miteru* 

Shoujo-ai sevenler için bulunmaz bir anime.
İlk birkaç bölümü bazı sitelerde var,fakat ben baştan alacağım çeviriyi.
O yüzden izlemediğiniz bölümlere gelinceye kadar sabretmelisiniz.
Çünkü ben ilk kez çeviriyorum ve izliyorum. :)

Çeviri&Diğer İşler:
GiselleNight



Başkahramanımız Fukuzawa Yumi
Tokyo'da meşhur olan Lillian Kız Akademisi'ne gitmektedir.
Bu okulda soueur* diye bir sistem vardır.
Soueur,üst sınıfların alt sınıflarını eğittiği bir nevi usta-çırak ilişkisini andıran bir sistemdir.Bu sistemde her abla bir soueur seçerek onunla ilgilenir ve veliahtı olarak yetiştirir.
Okulun en popüler kızı olan Sachiko Ogasawara kendisine soueur olarak bizim Yumi'yi seçer.
Kabul edip etmemek arasında kararsız kalan Yumi ile Sachiko'nun inişli çıkışlı ilişkisi anlatılmaktadır.



 *Soueur:Fransızcada kardeş demektir.Bazı yerlerde kardeş diye çevirdim,
bazı yerlerde ise anlamı yutmaması için olduğu gibi bıraktım.


Bölüm:13+7 Özel Bölüm
Türü:Dram,Shoujo-Ai
Yayın Tarihi:2004



Not:Toplamda 4 sezonu varmış sanırım.
Bu sezonu bitirince diğerlerine de devam edebilirim.
Yine de bir görelim bakalım ilk sezon nasıl ilerliyormuş.:)

-İyi Seyirler-

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızla gelişmemize katkıda bulunun.

Blog Tellalı

Okul sezonu tahmin etmediğim kadar yoğun geçti o sebeple burayı oldukça boşlamışım. Sorularına cevap veremediğim izleyicilerden özür dilerim.

Maria-sama ga Miteru S3 haftada 1 bölüm.
Wang Gu Xian Qiong haftada 1 bölüm.
Wo De Ni Tian Shen Qi haftada 1 bölüm. (Çeviri yapan grup yarım bırakmış o yüzden beklemedeyiz.)