26 Haziran 2016 Pazar
Serinin 8.-12. bölümlerinde ses kayması olduğuna dair birkaç şikayet aldım.
Haklısınız,öyle bir durum olmuş ne yazık ki.Ama bu orijinal videoyla alakalı bir sorunmuş.
Başka bir kaynaktan tekrar indirip tekrar encode ettim ve yükledim.
Bu karışıklık için kusura bakmayın,arada bir olabiliyor böyle şeyler.
Benim başıma ilk kez geldi aslında.
 Her neyse yeni videoların indirme linkini paylaşıyorum.
Buradan indirip izleyebilirsiniz.




Not:İzleme sitelerinde kısa zamanda düzeltirler sanırım.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızla gelişmemize katkıda bulunun.

Blog Tellalı

Okul sezonu tahmin etmediğim kadar yoğun geçti o sebeple burayı oldukça boşlamışım. Sorularına cevap veremediğim izleyicilerden özür dilerim.

Maria-sama ga Miteru S3 haftada 1 bölüm.
Wang Gu Xian Qiong haftada 1 bölüm.
Wo De Ni Tian Shen Qi haftada 1 bölüm. (Çeviri yapan grup yarım bırakmış o yüzden beklemedeyiz.)